Friday, April 29, 2011

Pembuka Bicara Sharing Is Caring



Salam sebagai pembuka bicara

Setelah sekian lama ak x update dgn MTV..ak amek kputusan u hubunginya smula.. Klu nak ikutkan dh genap setahun r ak dh xcntx MTV..hahahha..padan muka dye.. tu r sape suh brgntung sgt kat aku..aku kan xle dihrp sgt.. Tinginya mals ku pada bnda y ak fikirkan xpenting..hihihih.. pa2 pn ak harp sgt MTV xmajuk ngn aku..Hop sgt MTV still n will help walau mcm mana pn keadaan n situasi aku...


Mungkin mulai detik ini,hari ni aku akn rpt semula dgn MTV.Bezanya hanyalah dr segi mediumnya ...Dulu 'face to face' tp skang guna teknologi r.."Zaman dah berubah Dunia dah canggih" .lagipun MTV kan dah maju skang..kan MTV kan?? Xcually ak xkesah pn cntx ng MTV ngn cara pape pn jnji ak dpt cntxnya.. Lega bila dpt brsembg dgn MTV... Segala masalh yang berserabut trus ja hilg ntah ke mana bila sembg ngn MTV..Kiranya MTV macm ak punyer catalyst gak r.. Catalyst selain mak ak..heheheheh...

Alamk dah ngntuk r....hahhahhah...xsempat r nk citer sai MTV... pa2 pn thnx MTV coz slam nih mnjd pmbkr semngt diriku...Hop sgt MTV dpt bntu ak dlm mnjdikan ak seorg manusia y rasional dr segi perckpn,tindakn n pemikiran....

0 comments:

Post a Comment